عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

سنجابی در پیاده رویی در نیویورک



سنجابی در پیاده رویی در نیویورک 
فیلمی از ...........
عسک از: نیلوفر

 یک وقتی فیلم هایی با این نام ساخته می شدند:

 ........... در نیویورک ............. در نیویورک .............. در نیویورک 

حال چشمم به جمال این سنجاب روشن شد. و نامی عسکی که خانم نیلوفر فرستاده را سنجابی در نیویورک گذاشتم. 

سنجاب به نظر من که یکی از زیباترین موجودات جهان است. 

 

اصلن جهانخواری از سنجاب های نیویورکی های جهانخوار هم پیداست.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

من هم سنجاب ها را خیلی دوست دارم و همیشه فکر می کنم کارتونی هستند و نه واقعی !!
ضمنا با اسمی که گذاشته اید مخالفم . وقتی هیچ چیزی به ما نشانی از نیویورک نمی دهد ؟ سنجابی در پیاده رو بهتر است .

من در ادامه ی مطلب کلی در مورد ......... در نیویورک نوشتم اونارم خط بزنم؟
بهرحال چشم میکنمش سنجابی در پیاده رویی در نیویورک.

فرشته یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://fershteh.aminus3.com/

... وچقدر زیبا هستند ...

محشرن.

رشاد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:19

این که بادام‌خواره، نه جهان‌خوار

بادام؟ این انگاری پفک نمکیه.

نیلوفر یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:57

آقا محسن همین اسم سنجابی در نیویورک بهتره ،من فکر نمیکنم جای دیگری در این جهان باشد که این سنجاب ها به همراه موش هایی که از بزرگی با خودشون برابری میکنند در پیاده رو ها با یکدیگر مسابقه دو بگدارند ، ضمنا ته سیگار های روی پیاده رو نمیتونه بگه که اینجا نیویورک است ؟

اصلن سنجابی در خیابانی در تهران.

قلی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:39

داشتم از اینجا رد میشدم یه سنجاب پرید رو دوچرخم .. منم خوردم زمین پام خورد به نرده ی کنار پیاده رو .... یادم اومد اومده بودم نرگس بو کنم ............

نرگسه اونور نرده هاست. اشتباهی اومدی. برگرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد