عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

جهانخواران


جهانخواران

نیویورک 2012


عسک از: نیلوفر

این جهان خواران تنها جهان نمی خورند. ودکا هم می خورند. تازه تبلیغ هم می کنند. خوبست نگفته اند بفرمایید بهشت این جاست.

خبیثا.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:16 http://farnaz.aminus3.com/

.......... تازه غیر از اینکه جهان می خورند و روش هم ودکا شبیه بادگیرهای یزد خودمون رو هم درست می کنند !

کافرا.
تازشم انگار ما اسلامیان نمی فهمیم که انچه که در دستشان گرفته اند ودکاست و نجس.
به ما می گویندجنتلمن.
جنتلمن خودشانند. جنتلمن هفت جدشانند.

قلی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

نتیجه گیری های قلیانه ـ قلی یانه ـ

۱- جهان خواران جهان می خورند
۲- جهانخواران ودکا می خورند
۳- جهان خواران بادگیر می خورند
۴- جهان خواران زمین می خورند

یعنی وقتی از کنار بادگیرها رد می شوند پایشان گیر می کند و زمین می خورند :‌)

بسیار نتایج خوبی گرفتی آقای قلی.
ما دیگر خودمان در این جا بادگیر درست نمی کنیم. چون می ترسیم بگویند حتمن ودکا هم می خورند.
در ضمن کمی بیشتر مواظب خودت باش. چرا تو هیچ وقت زیر پایت رانگاه نمی کنی؟

فرشته دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:32

...وجای من خالی تا از این جهان خواران عکس بگیرم....!
:))

جای من هم خالی. ولی نه برای این که عسک بگیرم.

فرشته دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:52

...وجوابی ندارم... برایش
!!!
تا بی نهایت
!!!
وشاید...نمی دانم کجا؟
.............
اما من کشورهای دیگه رو دوست دارم برای به تصویر کشیدن فرهنگ وهنر وتمیزی وارامشی که در طبیعتش حکم فرماست

ولی من دوستشان دارم برای بیل بوردهاشان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد