عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

دو پنجره



دو پنجره
عسک از: نیلوفر

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:41

قلی! قلی!
داری رد میشی مواظب باش پات گیر نکنه به این پنجره ها.

قلی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

ها ها ! آدم که پاش به این پنجره ها گیر نمی کنه از اینا می افته پایین که من چون مواظب بودم نیوفتادم اما وقتی به اینا نگا می کنم سرم گیج میره .
:(

من چه می دونم. فک کردم تو بالاخره توی هر عسکی و هر جایی یه کاری دست خودت میدی. راس میگی آدم از پنجره پایین می افته.

نیلوفر جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01

نکته ای که در این جا برای من جالب است تیر های چوبی ساختما ن در طبقه پنجم این آپارتمان قدیمی است ،خدا بدونه چند سال پیش ساخته شده البته غیر از خدا حتما معمار و بنای این ساختمون هم اگر زنده باشند میدونن.

اونا که دیگه زنده نیستن.
حالا فک نمی کنی دکوره؟

فرشته جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:12

من دارم فکر می کنم چه نور خوب وزیبایی تابیده از این پنجره ها

من به یک نور از گوشه سمت راست پایین عسک فکر می کنم. هرچند که تاثیر این دو پنجره را کم می کرد.

نیلوفر جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

نه بابا دکور چیه . واقعا سقف آپارتمانه

از انجا که خیلی شیک و با کلاس بود فکر کردم و می کنم که اگه نزدیک تر بری می بینی که دکوره.

نیلوفر یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:50

من از خیلی نزدیک دیدم دکور نیست .

الله و اکبر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد