عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

طوطی به سر درخت

طوطی به سر درخت

  

طوطی به سر درخت چه شیدا می کرد 

وای از دل من، امان از دل من*

عسک از: فرناز بدیعی

* شعری در داسطان باسطانی یا رومان طاریخی از کتاب: وغ وغ صاحاب 

داستان را می توانید در صداهایی که می شنویم، بشنوید.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 http://farnaz.aminus3.com/

به به ! عکسو نمی گم ! وغ وغ صاحاب رو می گم .
من همه رقمه با این علوم و تکنولوژی دیجیتالی هماهنگم !!!!!!!! اما هنوز با گوش کردن رابطه ی درستی برقرار نکرده ام . شما بگویید چه کنم ؟!

اصلن با خودتان درگیر نشوید. گوش ندهید.
خلاص.

پروانه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 http://shahnamehferdowsi.blogsky.com/

این طوطی بالای درخت انار چه کار می کنه؟ اونجا ها طوطی ندیدم!

سالهای 65 و 65 تو کوچه اسدی نزدیک میدون تجریش تو یه خونه ای قدیمی زندگی می کردیم اونجا درخت های گردوی قدیمی داشت که پر طوطی بود.
از اون سالها طوطی ندیدم تا یک سال پیش در حدود بالای تپه فرحزاد جایی را می شناسم که صدای جیغ طوطی ها و حرکت موشک وارشونو میشه دید. فکر کنم اون دور و برا زندگی می کنند.
طوطی می بینم یاد طوطی و بازرگان میفتم.

قشنگی این عکس همه ی اینها رو یادم آورد!

اتفاقن من می خواستم اصلن آن شعر را در ادامه ی مطلب بنویسم که کار توی کار پیشآمد و فراموش کردم. این کار را می کنم.
عسک این طوطی از قرار معلوم در خانه ی خانم فرناز گرفته شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد