عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

مرغ چینی فری

 مرغ چینی فری 

 

 

 

مرغ چینی فری 

بهمن ماه نود خورشیدی

 

 عسک ها از: فرناز بدیعی

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:11

چه کیفی میده به اینا دونه دادن!
هر کدوم از دیگری خوشگل تر و دیدنی تر!
دلم براشون تنگ شده بود چه خوب که اینجا می بینمشون

پروانه پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34

اومدم سری به مرغها بزنم.
اینجا که برف شدیدی میاد ولی اونجا رو نمی دونم
رفتم لابلاشون بگردم از این خروس های قدیمی خودمون و مرغ خانوم حنا پیدا کنم دیدم خانوم حناها هستند ولی از خروس خوشگل سنتی خودمون خبری نیست و یک خروس چینی هست که شما بهش میگید مرغ!

نام این مرغ ها را خانم فرناز گذاشته اند مرغ چینی. من فکر کردم همین مرغ فری نامش مرغ چینی است.
اینجا باران می بارد. از برف خبری نیست.
برف فقط بر موی ما می بارد.

امید دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:28 http://axpokht.aminus3.com

چقدر جالب و خوشگلند اینها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد