عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

اطلاعات بیماران


اطلاعات بیماران بستری و پزشکان

سیگار را ببیند


عسک از: خودم

نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

عجب !! من که هنوز نمی دونستم این عکس اینجاست در موردش در بعد از بیست و سه سوال پرسیدم حالا مجبورم سوالمو دوباره بپرسم . ( مجبورم ..... !‌ )

چه بیمارستان مدرنی : اطلاعات مربوط به مریضان و پزشکان به روی آی سی های نامرئی در گوشه ای مرئی انبار می شود .

احتمالا اسم بیمارستان یادتونه هنوز ‌‌؟؟‌‌ !!

این بیمارستان محل زندگی من است و نام آن را می دانم. ولی برای زیاد نشدن دست، و هجوم بیماران سیگاری به آن جا و تعطیل نشدن کافه ی بنده، اجازه بدهید از افشای نام خودداری کنم.
در ضمن امیدوارم که هیچ وقت در بیمارستانی بستری نشوید. اگر هم شدید باید عرض کنم کلیه بیمارستان ها برای جلوگیری از ترشح ریه ی بیماران سیگاری و به سرفه افتادن آن ها، مجوز کشیدن سیگار را صادر می کنند.

رشاد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42

نخیر. متوجه نشدید! رسما گفتن که مراجعان خودشون رو به زحمت نیندازند. اطلاعاتی در کار نیست.

در واقع انگشت شست خود را بالا گرفته‌اند.

پس بفرما که شما رسمن آن ها را به بی ادفی متهم می کنی.

پروانه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10

این عکس تاریخیه
یعنی قبلا اطلاعات اینجا بوده

تا جایی که من می دانم خیر. انگار قرار است بیاید این جا.

قلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:57

داشتم از بیمارستان رد می شدم پام خورد به پرونده های مریض ها و مدارک دکترها .. همه ی اینا پخش و پلا شد .. بعد دیدم یه تابلو مونده با اطلاعات مفیدی که روی اون هست می خواستم یه لگد هم به اون بزنم پام نرسید بهش . دارم میرم یه چارپایه بیارم بذارم زیر پام .................................

من تا به حال فکر می کردم که پای تو تصادفی به این ور و اون ور می خوره. حالا فهمیدم که عمدن این کارو می کنی. ممکنه بگی چرا؟

که ژال سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:24

اون پریز برق برای این گذاشتن که شما موبایلتون را شارژ کنید و به اطلاعات بیمارستان زنگ بزنید

الله و اکبر. چرا خودم بهش فک نکرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد