عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

عشق را ببین.......

نمایشگاه عسک فرشته کاملان

  

نمایشگاه عسک خانم فرشته  

برای همیاری با خیریه فتح المبین

17 و 18 19 اسفندماه نود خورشیدی 

مشهد 

کمک های مردمی
ملی سیبا 0106091459009 
ملت جام 1785469323  

گاهی از پروانه ها یادی کنیم 

عسک از: فرشته کاملان

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:32

سلام
شگفت زده ام کردید ...خیلی ممنون ..
کمک های مردمی
ملی سیبا0106091459009
ملت جام 1785469323
www.fatholmobin.ir
...
من باور دارم
مهربانی دستانت را
...
متشکر از پروانه ی عزیز و آقای مهدی بهشت

قابل شما را نداشت.

شهرزاد سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51

کاش مشهد بودم و می توانستم از نزدیک این فرشته‌های کوچک را ببینم. در همین پوستر قشنگ هم چهره آبی عشق پیداست. دست مریزاد فرشته جان خرم باشی.

ساحل سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 http://lizard0077.blogfa.com/

ای جانم ،
دخترک های فرشته بانو
خدا حفظشون کنه
حضور روشن و سبز فرشته بانو و سایر دوستانشون در کنار این فرشته ها برام خیلی دل‌چسب و دوست‌داشتنیه.

ممنون فرشته بانو
و ممنون آقای مهدی بهشت عزیز

پروانه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:45

چقدر این عکسو دوست دارم!

فرناز سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:10

دیشب کامنتی گذاشته بودم که باز غیب شده . این غیب شدن کامنت ها کم کم بدجوری ناراحتم می کند . بگذریم .

فرشته این عکس را دوست دارم و انتخاب بسیار مناسبی است برای کار خوبی که می کنی اما راستش طراحی پوستر را هیچ نمی پسندم . رنگها حسی را که باید منتقل نمی کنند .
تجربه ی کار با بچه ها را زیاد دارم و حتی کمی تجربه ی کار با چنین بچه هائی .. تجربه ی غریبیست و بی همتا . تلخ و شیرین با هم و غلیظ بشدت . از ته دل آرزو می کنم کار موفقی باشد که بی تردید در شرایطی که می دانم هر کوچکترین قدمی هم برای
آنها یک گام بزرگ به طرف آرامش است .

خب ما را هم ناراحت می کند. ولی کاری از دستمان بر نمی آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد