عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

بهار در کنار ما



بهار درکنار ما

فروردینماه نود و یک خورشیدی


عسک از: خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 http://shahnamehferdowsi.blogsky.com/

درفشِ بهار در میان این همه آهن و سیمان!

به خصوص امروز با شادابی باران صبحگاهی و جوانه هایی که از درختان هرس شده بیرون زده اند این عکس چه به جاست!

من نمی دونم این درخت چرا اینجوریه. هیچ وقت از صاحب مغازه نپرسیدم. و این که چرا درختای دیگه اینجوری نیستن. و آیا همه ی درختا می تونن اینجوری بشن؟

فرناز یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:35 http://farnaz.aminus3.com

مطمئن نیستم که جدی پرسیدین یا شوخی که این درخت چرا اینجوریه ؟!! به هر حال یک جواب جدی !‌‌ : هرس قبل از جوانه و گل به شکلهائی که دوست دارند تقریبا هر روینده ای را به شکل عجیبی در می آورد . تصویری که از گل کاغذی دارم و اکثرا داریم گیاه رونده ای است که از دیوار راست !! بالا میرود و فرو میریزد و غرق گل میشود . در تایلند باغچه ای دیدم پر از گل کاغذی که مثل درختچه های خیلی کوچک و مرتب کنار هم بودند و سر همه ی آنها کاکلی از گل .. زحمت زیادی برده بود اما برای من اصلا زیبائی گل کاغذی را نداشت . عکسش را می فرستم تماشا کنید و لذت نبرید !!!

دیروز پرسیدم. از صاحب مغازه. گفت درخت گوجه سبزه و خودم هرس می کنم. گفت از تلویزیونم اومدن فیلمبرداری کردن. و قرار شد بهمون فیلم و عسکم بدن که ندادن. بهشون گفتم من یه عسک از این درخت دارم و براتون یک پرینت میگیرم و میدم.
در ضمن من کوچکترین اطلاعی از گیاه و رشد و درخت و باغچه و طبیعت و اینا ندارم.

منتظر دیدن آن عسک لذت نبری هستم.
اصلن چطوره اینجا بزاریمش که ملت فراری بشوند از این وبلاق.

رشاد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:23

در حیاط خانه یک بوته یاس اطلسی دارم که دو سال پیش به شکل یک توپ آن را هرس کردم. سال بعد چلچراغی کروی از گلهای زرد داشتم. امسال به برکت گرد سیمان ناشی از خانه‌سازی همسایه اصلا حال و روز خوبی ندارد.

کاشکی یک عسکی از آن توپ به ما نشان می دادی.
در ضمن مرگ بر همساده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد