عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

رودابه



رودابه در سوک رستم


 

عسک ها از: فرشته کاملان

 

 ارسالی از: خانم پروانه

آرامستان بهشت سکینه

بهشت سکینه

 

آرامستان بهشت سکینه

کرج

اردیبهشت ماه 91 

 

عسک از: خودم (محسن)

بهار را نگاه کنیم

  

 پروانه

 

 

 هاچ


کندوک

 کندوک  


 عسک از: خودم (فرناز)

عروس

عروس

 

عروس 

 

عسک از: آقای رشاد

گربه بازیگوش

 

 

 گربه بازیگوش 

عسک از: خودم (فرناز)

طوطی مودب

  

تفاوت های ظاهر و باطن
  

عسک از: خودم (فرناز)                                                                                                

ادامه مطلب ...

روز معلم

 

 زندگی معلم سختگیری است 

  اول امتحان می گیرد و بعد درس میدهد 
 

الیم قاسیمف

 الیم قاسیمف

 

 عاشیق الیم قاسیمف 

عسک از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

بهار تهران



بهار تهران

اواخر فروردین نود و یک خورشیدی

عسک ها از: خانم پروانه

آرکویین، چسب، بهمن


آرکویین، چسب، بهمن

جاده ی زنجان-بیجار


عسک از: خودم