عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

آرامستان بهشت سکینه

بهشت سکینه

 

آرامستان بهشت سکینه

کرج

اردیبهشت ماه 91 

 

عسک از: خودم (محسن)

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:09

فیروز می پرسه :"اگه اینجا بهشت سکینه است پس خود سکینه کجاست؟"

من هم می گم: اگه اینجا بهشت سکینه است اون عکس های فرناز بهشت کی هست؟

حتمن در بهشت خدا. من از کجا بدانم؟ فیروز امام زاده ای بهتر از من پیدانکرد که این سئوال را بکند؟
اگر منظور شما از عکس های فرناز همان عسک های خانم فرناز است، آن ها هم بهشتی دیگرند. مگر شما نمی دانید؟ به عدد آدم های دنیا بهشت هست.
مثلن من خودم اصلن مهدی بهشت هستم.

فرناز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:34 http://farnaz.aminus3.com/

این آرامستان گفتن شما مرا به یاد دوست نازنینی انداخت که می گفت خاکستان .. با هم خاطرات خوبی داریم از خاکستان های بسیار زیبا در استرالیا .

خاکستان هم نام قشنگیه. هرچند خیلی جاها خاکستانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد