عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

یاران

کبوتران 

 

  یاران

عسک از: نیلوفر

 نیلوفر می گوید:

این عسک را چند سال قبل انداختم. این دو کبوتر هر بامداد می آمدند و از خورده نانی که برایشان میریختم، میخوردند و جالب آن که پا داره نمیخورد و منتظر می ماند تا دیگری بخورد و سیر شود. بعدن اگر چیزی مانده بود میخورد. این ها قطعن مادر و فرزند نیستنذ ظاهرا  هم سن هستند. باز هم به غیرت پرندگان. 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:33 http://farnaz.aminus3.com/

به به چه خوب که رئیس انجمن حمایت از گربه گان مان اینهمه به پرنده گان هم توجه دارند .
واقعا پا نداره ؟ من فکر کردم جمع کرده !


پروانه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01

این عکس چقدر قشنگه! و چه توضیحات مهربانی همراهشه!

کاش همه تهران نشین ها با پرندگا ن مهربان بودند..

****
یک روز دو تا ببخشید الاغ (حیف الاغ نازنین)آمده بودند در محوطه ی ما. یکی با تفنگ بادی پرنده ها رو میزد یکی هم جمع می کرد مینداخت صندق عقب یک پراید
صندوق عقب رو داشت پر می شد از پرنده های خونین
سرایدار رفت که تذکر بده میخواستن او رو هم بزنند
تکرار که شد یواشی زنگ زدیم 110 دیگه وجود کثافتشونو گم کردند...

دقیقن حیف الاغ. من معمولن از واژه کفتار استفاده میکنم.

نیلوفر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

از لطف خانم ها ممنونم . ضمنا در مملکتی که اکثرمون به خودمون احترام نمیگذاریم چطور انتظار داریم با تفنگ بادی پرندگان صید نشوند ؟ حالا من یک پسر دایی بی رحمی داشتم که بعد از اینکه گنجشک ها را با سنگ میزد با دستانش سر آنها را از بدن جدا میکرد و برای مادرش میبرد که با آن ابگوشت درست کند ،

این هم یک مثال دیگر . رفته رفته بیشتر و بیشتر دارم به این نتیجه می رسم که وحشی ترین موجود روی زمین حتما و حنما همین اشرف مخلوقات !! است که نه به همنوعش رحم می کند و نه به غیر همنوع .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد