عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

خدا قوت


 

خدا قوت 


عسک ها از : (خودم )  فرناز

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45

اینجا چی کاشته بودند؟
دم غروب کارشون تموم شده .. چقدر این زمان رو دوست دارم خستگی کار و غروبی دوست داشتنی
بعدش شب خیلی می چسبه
...
من و پروین خواهرم خیلی از روزهای تعطیل همراه پدرمان می رفتیم
آنها کار می کردند و ما سرگرم ورزش های شنا و موتور سوار و اسب سواری نه به مفهوم امروزی و حرفه ایش .. بیشتر سرگرمی

این صحنه پایان کار روزانه خیلی برایم آشناست

من هم این ساعت رو خیلی خیلی دوست دارم .
ضمنا حالا که آشناست خودت بگو چی کاشته بودن !!!!

قلی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

خدا به من قوت بده تا اینهمه به زمین و در و دیوار نخورم .

امیدوارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد