عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

یک تک درخت دیگر اما واقعی تر



عسک از خودم (فرناز )

نظرات 5 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:57

به نظرم کاملا مصنوعیه
یعنی شاخه درخت و که اسمشو نمی دانم ولی می شناسمش رو کندی و ازش عکس گرفتی.
خوب می فهمم برای رو کم کنی مجبوری! چون در آن «انبوه سبز» تک درخت تنها پیدا نمی کنی!
من کاملا می فهمم مجبوری!!!

عکس هنری قشنگیه

با وجود اینکه مججججبور بودم ! اما قول می دم که من چیزی رو نکندم .

محسن یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49

آدم دوست داره بره توی اون غاری که این درخت جلوش سبز شده که ببینه اون تو چی هست. شاید نقوشی از تاریخ باستان و انسان های اولیه بر دیوار غار کشیده شده باشه. نه؟

دقیقا ! چه جالب حدس زدین . من رفتم تو غار و همین هارو دیدم .

محسن یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

ای کاش چند تا عسک از آن نقوش می انداختید. هرچند آن توو می بایستی فلاش می زدید و فلاش ممکن بود نقوش را خراب کند.

دقیقا ! چقدر شما خوب تر و فهمیده تر شده اید ! فکر می کنم مدتی که غیب بودید و ما نگران _ چون نمی دانستیم که آفت دارید یا نه _ رفته بودید فهمستان .

قلی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19

من یک روزی از کنار این درخت رد می شدم پام لیز خورد افتادم توی این غار و تا ته اش قل خوردم. ته این جا یک چاه هم داره که افتادم توی چاه بعدش داد زدم یک رهگذری منو از چاه در آورد.

الهی ............................ غش کنم برای قل خوردنت . اصلا شاید برای همین اسمتو گذاشتن قلی gheli
من تا حالا فکر می کردم اسمت هست قلی gholi

قلی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

شما درست می گی. اسم من قلی است با کسر قاف و نه قلی با ضم قاف.
Gheli

چه خوب که ما به یک تفاهمی رسیدیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد