عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

تهویه



    عسک ار خودم (فرناز



کاش دستگاهی برای تهویه درون آدمها اختراع میشد !

نظرات 4 + ارسال نظر
فلورا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

من همیشه آرزو میکنم که یه نرم افزار دیفرگمنت داشتم و مغزم رو دیفرگ میکردم... واقعا خیلی ضروریه!

آی گفتی فلورا جان . قربان دهنت !
این از تهویه هم اساسی تر و بهتره

محسن پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:51 http://sedahamoon.blogsky.com

مطبوع یا نامطبوع؟

یه چیز دیگه. جلوی این عسک، ینی بین عسکاس که شما باشید با این گیاهان شیشه است.
پاسخ به این سئوال خیلی به اون تهویه ربط دارد.
مطبوع و نامطبوعش به کنار.

خلاصه اینکه نتیجه مطبوع باشه . بقیه اش به من چه !

دیگه اینکه عسکاس اینوره .. سرسبزی اونور . تهویه هوای آلوده اینورو می بره اونور . حالا من باید چیکار کنم ؟ چه خطایی مرتکب شدم ؟

محسن جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:45

شما چه کار بکنید؟ شما هیچ کار. من منظورم این است که اگر این جا پنجره است و شیشه، دستگاه تهویه درست کار گذاشته شده و اگر هیچی نیست، خب برای چه اینجاست؟

این دستگاه تهویه درست کار گذاشته شده است . اگر باور نمی کنید تشریف بیاورید وقتی برای خودتان دارید چایی می ریزید درست کنار این پنجره هستید .
بابر کن

محسن جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:29

چه خوب که خانم محبوب این بنفش ها را پرسیدند. من فکر می کردم این ها هاسمیک هستند. ینی گلهای یاس بنفش.

من خیلی هاسمیک را دوست دارم . اما این هاسمیک نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد