عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

شیوا در جاده ی نایین


شیوا در جاده ی نایین

اسفند، 83، 84، 85، .... خورشیدی؟

عسک از: خودم (محسن) 

این عسک را گم کرده بودم. توی اینترنت یافتمش. یک بار دیگر ببینیدش. شیوا یا Dancing Shiwa را در افق کویر ِ نایین به یزد، دیدم. خودم دیدم. با چشمهای لنگه به لنگه ام.

به دنبال عسک بهتری از این هستم که گمش کرده ام.


نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30

چه سعادتی!
واقعا زیبا و شعف برانگیزه!
دلم خواست... بدجوری هم...

بله سعادت دیدن شیوا نصیب هر کسی نمی شود. امیدوارم شما هم روزی او را ببینید.

فرناز یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

اگه هرجایی اینو دیده بودم می گفتم حتما شوتوفابه اما در این وبلاق وزین و شما دوست عزیز و وزین !! فعلا مبهوتم . برمیگردم ...

رشاد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:43 http://readingpoems.blogsky.com

چون تویی باور میکنم. اگه کس دیگری بود منهم میگفتم فوتوشاپه. خوش به حالت که اینو دیدی، و دست مریزاد که عسکشو گرفتی.

ممنون که به من اعتماد کردی. من از بچگی که شیوا رو توی فیلمای جادوگری -بیشتر- هندی می دیدم خاطر خواش شدم. و همیشه به دنبالش می گشتم تا این که اون روز دیدمش.

فرناز یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:17 http://farn-sighs.blogsky.com

خب حالا با حواس جمع اومدم . آیا واقعا این عین اون چیزیه که اونجا بود ؟ خیلی عجیبه . اصلا فرض کنیم شیو ا نیست . خب پس چیه ؟ این عسک کاملا طبیعیه ؟ آیا چیزی در این مورد شنیدین ؟ واقعن این چیه ؟

من چه می دونم که چیه؟ چرا باید عجیب باشه؟ به نظر من عجیب نیست. شیوا بر من ظاهر شده. یا بر کس دیگری ظاهر شده و منم دیدمش. با یکی داشتیم می رفتیم یزد توی جاده ی نایین یهو اینو دیدم. گفتم نگه دار. اون راننده بود. تازه جامونو عوض کرده بودیم. از توی همون ماشین. شیشه ی ماشینو زدم پایین و عسک انداختم. همین که عسک رو انداختم محو شد. انگار رفت توی عسک.

نیلوفر دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:02

ممکنه چیزی شبیه این دیده باشید ،من واقعا نمیتونم باور کنم اینو کاملا دیده باشی ،به نظرم از وقتی که بزرگ خاندان شدی چیزای غیر واقعی زیاد میبینی

این یعنی این که چیزی شبیه به این دیده ام و وختی عسکشو انداختم شده این؟
در تاریخ این عسک من بزرگ خاندان نبودم.

نیلوفر دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:14

اگر عکس نینداخته بودی آدم میتونست فکر کنه خیالات یا مصرف موادی ،،،،،،،باعث این دیدن شده ولی عکس همه این احتمالات را رد میکند ، این عکس ثابت میکند که شما هم قاطی اولیا و انبیا شدید و باید هر وقت به دیدنتان آمدیم دستتان را ببوسیم ،

اولن: عسک درست است نه عکس. ثانین فکر کردی من برای چی عسک انداختم. برای این که گمراهانی چون شما فکر نکنن که ما مواد مصرف کرده ایم و شیشه و تریاق و هریون کشیده ایم. بله این ثابت می کند که ما جزو اولیا هستیم. فکر کردید با کم کسی طرفید؟ هیهات من الذله.

sarah شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:58

پرتوی خورشید از بین ابرها واقعا دیدنیست اینجا چه جای قشنگیه!!...هر چه که دیدین خوشبحالتون... :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد