عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

اتاق نگهبان شب


اتاق نگهبان شب

کوردستان

تابستان 92

عسک از: خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:12

دختری رو می شناسم که الان بیست و چند سالشه , وقتی سه - چهار ساله بود یک بار تو بغل من تو خونه ی ما نشسته بود و آدرس خونه شون رو میداد که من برم : ته "اون" کوچه خونه ای که بالای درش یک چراغ داره دورش هم پشه جمع میشه ! حالا سوال من اینه که دور این لامپ هم پشه جمع میشه یا نه ؟ سوال دوم من هم اینه که چرا کوردستان , می دونم در این وبلاق وزین هیچ کلامی بی دلیل نیست .
:))

اونشب با این که تیرماه بود اونجا به حد کافی سرد بود، هیچ پشه ای جرات بیرون اومدن از خونه اش رو که من نمی دونم روزا کجاست، رو نداشت. ولی خب پشه نبود.
در ضمنن این روزا ترک ها می نویسند تورک و کردها می نویسند کورد. این است که ما حدود بیش از یکسال است شاید هم بیشتر که به جای نوشتن کردستان می نویسیم کوردستان. این کور به شکل نابینا خوانده نمی شود و آن واو فقط می شود. ینی یک ضمه رو کاف. توانستید بخوانید یا بیشتر بنویسم.؟

فرناز جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:13

درسته که من کورد نیستم اما تورک که هستم کمی !!! پس بلدم بخونم .

خب من برای دیگران نوشتم. وگرنه به ساحت شما جسارتی نکردم.
هر چند که می خوام دوباره برگردم سر کرد و ترک. راحت تره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد