عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

یک سال دیگر هم گذشت


نوروز یک هزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی


یک سال دیگر هم گذشت.

شاید سال بعد ....

عسک از: خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:50

جذاب ترین بخش این هفت سین تعداد سین ها یا چگونه گی قرار گرفتن اونها نیست که اون کتاب هاست
شاید قراره عیدی برای آدمها باشه
شاید هم مثلا سونات پاییزی یا سرگذشت من یا هر سین دیگه ای باشه
سال خوب .

نه. عیدی نیست. سین سفره هستن. اگرم کسی دست بهشون بزنه دستش قلم میشه.

من فکر می کنم تعداد کتابهایی که با سین شروع میشه خیلی زیاده. چون یک روز که خواستم برای وبلاق کتابامون این کار رو بکنم، 17 تا پیدا کردم. که البته اون مال شونصد سال پیش بود. اینا سه چهار تاش جدیدن. مگه ما چقدر کتاب داریم که بیشتر از 20 تا سین داریم؟

شاکر جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:27

سفره جالبی است
حیف که پای جام را به سفره ما ایرانی ها باز کردند
و دست دادن مرد و زن
و غیره را
حیف از دل پاک...
به قول یک روحانی گوشه نشین : انگور کاشتیم سرکه بشه شراب شد!

افسوس که این سفره ی ما جام نداشت. ولی عرض کنم که سفره ی ایرانیان خیلی قبل از اعلام حرمت ها باز بود و جام هم در آن بود. ایرانیان چه بسا انگور کاشتند که شراب بشود سرکه شد.

مهدی فرزه سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:05

هفت سین کتاب خوانی

این سنت هفت سین هر ساله ی ماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد