عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

عنکبوت؟

عنکبوت یا رطیل؟ 

 

 عنکبوت؟ 

هندوستان - آبانماه 91

 

عسک از: نیشتیمان

مهمانان اجباری مظلوم




عسک از : رشاد                                                                                                    



ترید


عسک از : آریا                                                                                                           

ادامه مطلب ...

گذر از برگها



نقاشی های پاییزی 


عسک از خودم (فرناز)                                                                                                  



گذر از ابرها


گذر از ابرها

آبانماه نود و یک خورشیدی


عسک از: خودم (محسن)

نمی بر دیوار

 نمی بر دیوار

 

نمی بر دیوار 

دیدگاه این روزهای من 

مردی با انگشت حسرت یا حیرت بر دهان، 

 به پوتینی خیره شده است. 

 

عسک از: خودم (محسن)

درخت فلز /جنگل بتون


   عسک از خودم (فرناز)