عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

تولدت مبارک صادق


 بیست و هفتم بهمن 

تولد صادق هدایت 

 عسک از عسک از: خودم

 

 

میرداماد

میرداماد 

میرداماد 

با نگاهی از پنجره یک کافی شاپ 

عسک از: خودم

پارسی را پاس بداریم، حتا در تایلند


یک



دو



سه



چهار



پنج



شش



هفت



هشت



نه

پارسی را پاس بداریم

حتا در تایلند

تایلند، بهمن ماه ۸۹

عسک ها از: فرناز بدیعی

بختیاری


طلوع در شهرکرد


آفتاب در سپیددشت





 تصاویری از سپیددشت 

 

چغاخور


چغاخور


سد و تالاب چغاخور



نمایی در بروجن

زمستان ۸۸

عسک ها از: خودم

آبیدر


دامنه کوه آبید 

کردستان 

نوروز هشتاد و هشت خورشیدی  

 

عسک از: خودم

چشمی


نوروز ۱۳۸۶

کردستان

***

 ادامه مطلب را ببینید.

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...

گرمابه


گرمابه

اورمیه - بهمن هشتاد و نه

عسک از: نیلوفر

یخ؟ برف؟

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 برف؟ یخ؟ یخ برفی؟ برف یخی؟ 

اصلن: زمستان

زمستانی بس سخت و سرد بود

یک دانه برگ بر درخت نبود

عسک ها از: علی رضا

این راه را نهایت صورت کجا توان بست *


ابیانه

تیرماه ۱۳۸۴

 * حافظ

عسک از: خودم

عارف قزوینی

 

 

عارف قزوینی 

اردیبهشت ماه ۸۶

همدان

به بهانه بهمن

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...